14skinhead28

Alla inlägg under november 2012

Av Lill Rocky - 16 november 2012 18:06

   

Tjudeludeludelu!   

Tänkte bara påpeka att Per är RANDOM! 
nej jag skämta.. men han är smygbög.   

Anledningen till att jag gästbloggar, är för att han är upptagen! :o 
Men ah , mhh.. Ni förstår. han har Evurt på besök just nu. Dom är as söta tillsammans.
Dock är det en manlig hora... AS NICE JU! 


Ni får ta resan med Per senare, men tror han blir lite generad. ; ) 

Tack för mig.. PUSS! 


 

SKYLL PÅ PER FÖR FULA FÄRGER!!!!!!!!!!!!!!!!!    

FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN: JOSSAN KUNGEN LUNDGREN! 

 



Av Lill Rocky - 9 november 2012 23:05

 

Hallo every allihopa!

Idag klev man upp vid 06:00 som vanligt och slängde i sig en snabb frukost å drog på sig kläder å djävulskap å kasta in en fetsnus i käften å gick till bussen på 10minuter, snabbast i stan då inte för att skryta!
Åkte ner på resecentrum å träffa på någon idiot som påstod sig känna mig men det kunde jag tack och lov förneka, såg sedan min underbara räddning som var mit sällskap på bussen och begav mig mot grannstaden för att åka till plugget, sov väl i kors på en knökfull buss med en jävla massa folk, det är vid sådna tillfällen bman är antisocial och hatar allt och alla. men fick ju tack och lov två lediga platser. kom sedan fra mvid nästa buss station efter 35minuters taktikvila på bussen och gick in på pressbyrån och väntade på nästa buss, kom ett annat gäng från klassen som var pigg och glada vilket jag störde mig på som var dötrött och hade dåligt temprament som vanligt på mornarna. Efter en kvarts evighetsväntan på skolbussen så fick man iaf mer utrymme på bussen med bästa sällskapet man hade med sig fån hemorten! :))))

Sen när man kom till skolan sög man i sig en cigg, gick och knipsa låsfan för man hade glömt bögnyckeln hemma och bytte om till arbetskläder och gick sedan ut i verkstaden å fick pilla på en jävla generator till en snuskig jävla volvo.

gjorde det klart på ca en timme å var därmed ledig från jobb resten av dagen framtill två :) notera att jag blev klar med jobbet vid 9 tiden! ;)

Under lektionens gång hände det ena och det andra, jävla spännt läge å det brann i skallen i någon timme, att någon som är snart i vuxen ålder håller på att klanka ner på tjejerna i klassen som han gjort sedan dag ett. Några yttav dom orkar knappt med skolan och dennes persons beteende gör då inte skolan mer lockande för henne. Man vela ju bara låta tänderna flyga ur käften på aset och ge han en näsa formad som ett S men det hade väl vart rätt så omoget, men grejen är den att jag tror inte jag växt upp ännu! :))) 

Men tog mitt sunda förnuft till fånfa och berätta då för läraren att han får fan ta tagi det hela innan jag gör det och då skrämmer man väl bort resten av klassen med tanke på vilken våldsromantiker man är.

Men det löste ju sig utan fysiskt våld.

Efter några timmar i verkstaden så hade man matte med bögläraren men han hade tydligen fjäskat till det med fika å dricka å fan vett allt på lektionen, fick en krona också, höhö....

Efter en BRA mattelektion så var det dags att bege sig hemmåt och städa ordning på rummet som ser ut som Berlin 1945. På bussen hem träffade man en kamrat som flyttat till Sverige från Russia!

Fick se massa vackra bilder och vidioklipp från hans livsstil i sitt tidigare land! 
Som sagt är jag våldsromantiker och dessa videoklipp fick mig verkligen att skratta av glädje, om vi ändå tog lika hårt tagi radikala problemen här i Europa!

Dock tänkte vi inte på omgivningen på bussen när vi kollade på dessa klipp på hans bärbara data, och eftersom att han inte kunde svenska fick vi prata engelska och lite tyska som han även behärskade. Så vid avstigning så fick man massa skräckslagna blickar från nära intill sittande passagerare som säkert trodde vi var terrorister eller något likande..hehe men vem gör inte allt för uppm'rksamhet idag? :)

Följde sedan med en speciell person för mig till hennes skjuts och sa hejdå för helgen som väntade, hon fick även en av mina favoritskivor idag! :))

Sedan häckade man station med en annan polare och prata oom de ena och de andra i några timmar sen fick man skuts hem av en broder! :)

Sen när man klampa in hemma så blev datorn bostaden med gott käk å kladdkaka! spelade dataspel med mein bruder! :)

Och för någon timme sen gick jag och träffade min morbror som man inte sett på ett tag, fick en ny svart bomberjacka (som ni ser en bit av på bilden ovan) min morbror hade köpt ny mobil så har var såklart tvungen att ta en bild.

Och sen begav man sig hem vid 23 tiden efter att ha tagit nån öl bara för att det är fredag. Då ringde nån jävla hudfärgshandikapad jävel och hota mig åt höger å vänster men man fatta ju en tiondel av vad den sa så var ju tvungen att fråga i slutet av samtalet "ska jag känna mig rädd eller hotad på något vis av dig eller vad vill du komma fram till, du vet inte vem jag är, jag vet inte vem du är, och om du hotar med dina kusiner så kan jag vara lika djävlig med några kamrater jag med, men jag känner mig för snäll ikväll så du får väl en chans att be o ursäkt." fick till svars; "jag ringa fel, sorry brosan!" Okänd medlem i familjen alltså, hmm....

Aja tillbaka till nutiden, sitter och lyssnar på Defent Hate 8448. Håller på att göra ett ny hotmail konto och en ny facebook, för fejjan blev inaktiverad pga för många anmärkningar och anmälningar, hann ha den i 3 månader iaf....

Får se hur länge den nya räcker.

Nu ska jag fixa klart det iaf och invänta morgon dagens festligheter med en annan broder, och då ska de supas som fan! Ha de bra allihopa, och alla haters, hoppans ni blev irriterade av detta inlägg på något sätt! :)))

WPWW 828!

R.H

Av Lill Rocky - 8 november 2012 22:48

Im August 1987 sie Ihr Leben nahm, aber du wirst immer in unseren Herzen leben, ein Held stirbt nie!
Rudolf Heß immer in unseren Herzen!  

Av Lill Rocky - 8 november 2012 21:54

 

Tjabba tjena allihopa! 
Första blogg inlägget och det ska bli kul å se hur många följarna man får och kritik därpå! :)
Måste bara säga att jag älskar när folk blir förbannad, så till er som säkerligen inte håller med mina åsikter och mitt tankesätt, om ni blir förbannad på min sitl så har jag vunnnit min första rond ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag klev jag upp vid 06:00 för att dra iväg mot plugget å meka i verkstan. Och sen så var man trött som en jävla pissbög hela dagen. Men på bussen hem åkte man med trevligt sällskap å fick en axel att sova emot å de var kung som fan! :) Han bara slänga mig yttav bussenfan på hemmaplan och efter det så komemr nån å slängser på en å säger "GE MIG CIGG, KAN JAG FÖLJA MED DIG HEM?!?!?!?!?!" å man svara snabbt å förhastat "jafan vafan haka på" å klev på stadsbussen hem å när man väl sätter sig igen känner man att skallen håller på å ramla i golvet å då fatta man vad man ställt till för sig med att palla vara vaken och umgås med folk!

Så man kom ju till hållplatsen närmast hem å ramla nästan av för man höll på att somna, slängde in en cigg i käften å knalla de långa 20 metrarna mot bostaden, maten, sängen, kudden!

Så klev in genom dörren å snörade av kängorna, slängde dom i hallen, knalla in på rummet å jackan på golvet å kasta mig i sängen å plocka upp påsen ostkrokar som alltid finns breve sängfan som kvälls mat.

Sov i ca 4 timmar å nu är man på fötter igen, och sitter här och lyssnar på djävulskt bra musik från ein Bruder från Deutschland. Så nu har jag kortfattat min miningslösa dag i x antal rader. Ska väl gräva ner skallen i kudden för att orka upp 06:00 imorgobitti också.

828

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skinhead.
Pappa.
Förlovad.
Tatuerare.
28.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards