14skinhead28

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Lill Rocky - 23 juli 2013 00:38

Dåså, hej!

Idag, vart ska man börja? Tog en sovmorgon som hette duga.

Vaknade till med ett ryck bara si-så-där så det var bara att kliva upp.

Älsklingen satt i soffan och lill hjärtat hade tagit en liten tupplur :)

Jag och hjärtat gick ut på balkongen och jag tog dagens första canser-pinne.

Och tamefan var det vindstilla ute och inte ett moln på långa vägar och kokhet sol! Höll på dö under 4 minuter på balkongen, haha.

Efter en stund gjorde vi oss klar för att gå hem till min mormor och morfar för att käka och mormor hade gjort pannkakor och bakat negerbollar som efterätt och självklart kaffe.

vi var där några timmar och fika, åt mat, drack kaffe och bara hade trevligt. Efter de så gick vi till affären jag, jessica och roxxy och handla mjölk och annat så vi har så vi klarar oss till 25 för då ska vi till falun och hälsa på min bror och brorson.

Efter vi vart och handlat och återvänt hem så slängde vi oss kors å tvärs i soffan och bara tog det lugnt. Och senare mot kvällen så tatuerade jag på fuskskinn för ville tatuera något, så gjorde en old school bad ass version av älsklingen, därefter så tog vi kvällsfika med oboy och macka och nu sitter jag här och pissbögar mig vid en blogg och älsklingen städa.

Aja nu har jag skrivit kort och enkelt om min dag och imorgon så ska jag tatuera en som kommer hit och det ska bli satans kul!
Avslutar med att skriva att jag älskar Jessica och Roxanna mer än allt annat på denna jord och självklart resten av familjen.

Här är en bild på fuskskinnet också :)

Ber om ursäkt för att det är dåligt ljus på bilden men bilden innehåller enbart svart och röd färg ändå, lägger upp bättre bild en annan dag, kommentera gärna! Har tatuerat sedan månadskiftet april/maj.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skinhead.
Pappa.
Förlovad.
Tatuerare.
28.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards